شنبه 2 اردیبهشت
قند عسل مامان و بابا
برای پسر گلم
درباره وبلاگ


بسم الله خوش اومدید. داستان ما از اونجا شروع شد که در چهارمین سالگرد ازدواجمون ما متوجه شدیم که خدای مهربون یه فرشته گل بهمون هدیه داد. تصمیم گرفتیم اینجا لحظه های بزرگ شدنش رو ثبت کنیم.
نويسندگان
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:2 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

پسرم . پسر نازم سلام

امروز صبح تو اداره یه جلسه ای داشتیم که قرار شد کارهای منو همکارام انجام بدن و من با خیال راحت از 15 یا 20 روز دیگه بریم مرخصی تا شما به دنیا بیای .

پسرم خیلی دلم میخواد بدونم تو چه شکلی هستی آرومی شلوغی ؟؟؟؟؟؟

ولی قبل از همه اینا همیشه از خدا می خوام که سالم و صالح و زیبا باشی. و خداوند با حضور تو خیر و برکت و شادی و عشق و برکت رو به زندگی ما بیاره. البته از وقتی که تو اومدی تو دل من همه چیز زندگیمون بهتر شده و خدا هم با سورپرایزهایی که برامون می فرسته شرمندمون می کنه. خدا رو شکر که همه چیز خوبه. مطمئنم که بهتر هم می شه . پسرم دعا کن با ارامش بریم مرخصی و با ارامش و خوبی و خوشی هم انشاا... برگردم سر کارم. به امید خدا احتمالا فردا می ریم دکتر تا در مورد مرخصی هم باهاش صحبت کنیم.

دیروز با آوا و پدر و مادرش رفتیم بیرون البته قبلش منو باباجون رفتیم کافی دربند و فالوده شیرازی خوردیم و یکم هم خرید کردیم و بعد به اونها زنگ زدیم و رفتیم پارک دیروز یه کفش کوچولوی آبی هم برات خریدیم. چند ماه دیگه می تونیم شما رو ببریم پارک عزیزم. به امید خدای مهربونم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1